איך לבחור שירותי סיעוד

איך לבחור שירותי סיעוד

איך לבחור שירותי סיעוד – ההורים שלכם הגיעו לגיל השלישי והם זקוקים לעזרה כדי לתפקד בחיי היום יום? אם כך, אין ספק שאתם, בתור הילדים, צריכים לבחור להם מטפלת סיעודית טובה. זה נכון שלא קל לראות את ההורים שמגיעים למצב הזה ושאינם יכולים לתפקד בעצמם, אך זה חוק החיים והדבר החשוב ביותר לעשות הוא פשוט להגיב בזמן. לכן, אם מסיבות כאלה ואחרות החלטתם שאתם מעדיפים שההורים יישארו בביתם ולא יעברו לדיור מוגן, עליכם למצוא להם מטפלת סיעודית מקצועית. חשוב לדעת שיש מגוון רחב של חברות שעוסקות במתן שירותים כאלה בארץ אך לא בכל מקום הקשיש מקבל את הטוב ביותר. לכן בהחלט שווה לעשות בדיקה מעמיקה ולבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר שיש.

מה חשוב לבדוק?

כשמדברים על הזמנת שירותי סיעוד ומטפלת סיעודית כדאי לברר, לפני הכול, האם זו מטפלת שכבר יצא לה בעבר לטפל בקשישים או שזו העבודה הראשונה שלה בתחום. שנית, כדאי לברר באיזה מצב היו הקשישים האחרים שבהם טיפלה אשת המקצוע ותמיד עדיף יהיה לבחור מטפלת מנוסה ועם וותק של שנים רבות. בנוסף לכל אלה הדבר החשוב ביותר הוא לראות שישנה כימיה טובה בין המטפלת ובין ההורים שלכם כי בסופו של דבר היא זו שתבלה איתם יחדיו שעות רבות וימים ארוכים.

כמה ואיך משלמים?

קשה להעלות נושא כמו העסקת מטפלת סיעודית ולא לבדוק כמה זה עולה ואיך משלמים. ראשית, כדאי לדעת שבדרך כלל הביטוח הלאומי מממן לקשישים חלק מהעלות של העסקת מטפלות סיעודיות ושנית, לכל מטפלת יש מחירים קצת אחרים. לכן בהחלט כדאי לדבר עם כמה חברות שונות שמעסיקות מטפלות כאלה ולקבל מהן הצעות מחיר מסודרת, כי מה פתאום שתשלמו מראש מחירים מופקעים? אומנם להורים שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר אך בסופו של דבר לא תמיד כאשר משלמים מחירים גבוהים יותר זה אומר שהמטפלות טובות יותר. שימו לב גם לשאלת האמון שמעוררת אצלכם המטפלת הסיעודית שתישאר עם ההורים כי אין דבר חשוב יותר מאשר האמון וההרגשה שההורים שלכם נמצאים בידיים טובות.  תוכלו למצוא עוד מגוון טיפים ועצות בפורטל הגיל השלישי .

מומלצים

דילוג לתוכן