דיור מוגן בשרון

 דיור מוגן בשרון הינו בית מגורים עבור מבוגרים בגיל השלישי. מבוגרים וקשישים אשר החליטו שהגיע הזמן בו הם מעונינים לעבור למקום מגורים חדש שאינו ביתם ורוצים בחיי חברה עם פעילויות מעשירות תוך כדי שהם מבטיחים לעצמם סביבה בטוחה אשר יש בה את כל השירותים שהם זקוקים להם. בדיור המוגן בשרון יוכלו הדיירים להנות משירותי אוכל וניקיון, שירותי כביסה, חוגים, ספורט ותרבות יחד עם בני גילם. כמו כן, מכיוון שמדובר במבוגרים, לעיתים יש צורך בטיפול רפואי או תרופות הנלקחות באופן קבוע. קשיש אשר מתגורר בדיור מוגן יוכל להבטיח לעצמו שירות רפואי בסיסי אשר נמצא בתוך מתחם מגוריו.

דיור מוגן בשרון מבטיח לדייריו המשך מגורים בקהילה בדיוק כמו מגוריו הקודמים ואולי טוב מהם. על כן אדם החי במעטפת שכזו יהיה זכאי לכל השירותים והזכויות אשר היה מקבל אילו היה ממשיך לגור בביתו. כך למשל אם הוא זכאי לעזרה של מטפל או מטפלת הוא יוכל לקבל אותה גם במסגרת דיור מוגן בשרון.

הדרך הנכונה לבחור דיור מוגן בשרון

אם אתם לקראת החלטה באיזה מקום כדאי לכם לבחור, ריכזנו עבורכם מספר טיפים אשר יעזרו לכם לקחת החלטה. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לדאוג לבריאות שלכם. אף אחד לא יודע מה יוליד יום. כעת אתם חשים ומרגישים בטוב אבל יכול להיות שבעתיד תזדקקו לטיפול רפואי זה או אחר. אנו ממליצים לכם לבדוק מהם השירותים הרפואיים הניתנים בדיור מוגן בשרון. לרוב מדובר בשירות רפואי מינימלי ובחלק מהמקומות תוכלו למצוא קהילת דיירים אשר מקבלת שדרוג לטיפול הרפואי בעת הצורך.

אם אזור המגורים שלכם הוא באזור מרכז או שרון, אנו ממליצים לכם לבדוק על דיור מוגן בשרון. דיור מוגן במקום קרוב למשפחתכם יאפשר ליקירכם לבקר לעיתים קרובות יותר. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא קרבה של מרכז הדיור המוגן לחנויות, סופרמרקט, בית חולים ותחבורה ציבורית. דיור מוגן הינו מקום פתוח אשר אתם תתגוררו בו. כמו בחיי קהילה רגילים תוכלו לצאת ממנו לאן שחשקה נפשכם, ואין כמו לגור במקום שקרוב למרכז קניות גדול. דיור מוגן בשרון יכול להבטיח לכם קרבה כזו, היות והוא נמצא במקום עירוני.

על מנת שתהנו מהמקום החדש, לפני שתקבלו החלטה בדקו שיחידת המגורים לטעמכם ושהיא נוחה לכם, שאלו על הניקיון במקום ואחת לכמה זמן הוא מתבצע, וודאו שפעילויות הפנאי מספקות אתכם. תוכלו להשתתף ולהתנסות בהן בעת סיור במקום וכך תוכלו להרגיש את המקום ולהנות. דבר נוסף חשוב מאוד הוא נושא האוכל. מרכזי דיור מציעים לדיירים חדרי אוכל וקפיטריות בתוך סביבת המגורים. שאלו על האוכל במקום והאפשרויות העומדות בפניכם, כמו כן, בדקו שתפריט הארוחות עשיר, מגוון ומתאים לבריאותכם.

 

 

מומלצים

דילוג לתוכן