חופשה מושלמת לבני הגיל השלישי

חופשה מושלמת לבני הגיל השלישי

חופשה מושלמת זה משהו שתמיד חיכיתם לו. כוס קפה מול הגלים המתנפצים לעבר החוף. הליכה לאור שקיעה. יוגה מול המים. חידוש המלתחה, קניות בשווקים, הצגה חדשה או קונצרט מיוחד, תערוכה מרתקת.
לעיר תל אביב יש המון מה להציע לכם ולא משנה כמה פעמים הגעתם לעיר הגדולה. היא תפתיע אתכם כל פעם מחדש.

הלב הפועם של המדינה היא עיר נהדרת לגיל השלישי עם ים לשחייה. מלונות בוטיק מפנקים. מסעדות משובחות. פעילויות תרבות לשעות הפנאי. כל שצריך זה להחליט על נופש בעיר. רצוי במלון אינטימי שממוקם מול הים התיכון. כדי שתוכלו להתעורר מול תפאורה מהפנטת וליהנות משירות אישי בסטנדרט הגבוה ביותר. אחרי שיש מקום לאירוח. אפשר לעבור לשלב הבא ולחפש אטרקציות לזמן איכות בלתי נשכח.

אז כיצד תוכלו לתבל את החופשה שלכם בתל אביב? הצעות לזמן איכות.

 

העשרה והשראה
אין כמו לחזור אחורה במנהרת הזמן למסע היסטורי או להכיר יותר את הדמויות המדוברות בשיח האקטואלי, לשמוע על מוטיבים בספרות או להבין יותר לעומק בתחום האמנות. הקתדרה הבינתחומית מקיימת מפגשי העשרה, סדנאות והרצאות במוקדים שונים בתל אביב במגוון נושאים כמו פסיכולוגיה, היסטוריה, אמנות, מסעות וטיולים, בין אם מדובר במפגש חד פעמי או בסדרת בת מספר מפגשים. תוכלו למצוא מפגש מסקרן שמתקיים בדיוק שאתם נופשים בעיר, להבטיח מקום ולהרחיב אופקים.

סיור חווייתי בעיר
מוזמנים לגלות את תל אביב מזווית אחרת. תוכלו להצטרף לאחד מהסיורים של חברות המקיימות סיורים קונספטואליים מודרכים בתל אביב. כך למשל, חוכמת רחוב מציעה מגוון סיורים בעיר בגרסאות שונות. כמו למשל, סיור בשוק לוינסקי במסגרתו תשמעו סיפורי אוכל טעימים ולהציץ לסיפורה של יהדות סלוניקי, סיור בבית הקברות טרומפלדור במהלכו תכירו את האנשים שמאחורי שמות הרחובות בתל אביב, סיור נשים יוצרות ביניהן לאה גולדברג, יונה וולך ועוד. דרך להכיר את תל אביב מבעד לעיניים של דמויות, טעמים, ניחוחות ומקומות מיוחדים.

לבשל בכיף
מה דעתכם להתנסות בסדנת בישול מעניינת? בתל אביב שלל בתי ספר וקורסים לבישול המציעים לכם להתנסות בשיטות בישול שונות, בין בשרי או חלבי, רק סלטים, אסיאתי, בישול לטבעוניים ועוד. כך למשל, פודסטפס מציעים סדנאות בישול מעשיות במגוון תאריכים להכרות עם מטבחים אחרים כמו ביסטרו, בישול איטלקי, דים סאם, רק כופתאות ועוד. בחרו את הסדנה המועדפת ותיהנו מסדנה נעימה שבסיומה תוכלו כמובן לטעום את מה שרקחתם במו ידיכם.

תערוכות בבית הלנה רובינשטיין
תערוכות באות והולכות ותמיד אפשר למצוא בעיר תערוכה חדשה מסקרנת. בבית הלנה רובינשטיין נערכות תערוכות שונות. הביתן הינו חלק ממתחם התרבות בתל אביב הכולל גם את הבימה ואת היכל התרבות. הכניסה לביתן עולה 10 שקלים בלבד. שלל תערוכות של אמנות בת זמננו. אם רוכשים כרטיס למוזיאון תל אביב לאמנות הוא כבר כולל בעלות כניסה לביתן.

חופשה מושלמת – חופים הם געגועים
החופים של תל אביב הם בין החופים היפים בארץ ותמיד אפשר ליהנות מזמן איכות בחופים, שחייה או שכשוך או צעדה בטיילת הססגונית העשירה בבתי קפה ומסעדות, בוטיקים ועוד הפתעות. אפשר לצאת לשייט מהמרינה תל אביב או ליהנות ממתקני הספורט בטיילת. אל תפספסו גם את מתחם התחנה ששמר על צביון נוסטלגי ומשלב בין פעילויות תרבות לחנויות ומסעדות משובחות או את נמל תל אביב בו גם היכל ספא ושיעורי יוגה וספורט. במלון בוטיק מול הים מציעים גם ארוחת בוקר עשירה, נוף קסום ויוגה על הגג לרגיעה טוטלית תחת שמי הים התיכון. ההזדמנות שלכם להיטען אנרגיות ולחזור הביתה עם הרבה זיכרונות מהעיר.

 

 

 

 

 

מומלצים

דילוג לתוכן