כיצד לבחור עובד זר ליקירך 

כיצד לבחור עובד זר ליקירך

לעיתים מתעורר הצורך בקבלת עזרה מגורם חיצוני. כאשר בן משפחה מתמודד עם מחלה או שהגיל משפיע עליו והוא זקוק לעזרה צמודה, עובדים זרים לסיעוד הם הדרך הטובה ביותר להשיג עזרה. פנייה לחברה אמינה המתמחה בתיווך בין עובדים זרים לתחום הסיעוד שתסייע לנו להחליט כיצד לבחור עובד זר ליקרינו ובין המשפחות הזקוקות להן תעניק הקלה לבני המשפחה המטפלים באדם הסיעודי.

עובדים זרים לסיעוד הוא עסק למומחים

לפני הכל, זוהי אינה משימה שכדאי להתמודד אתה לבד. פניה לחברה המתמחה בתיווך בין עובדים המתמחים בסיוע לאנשים סיעודיים לבין המשפחה תביא הקלה גדולה למשפחה המתמודדת עם הקושי הגדול הכרוך בטיפול בבן משפחה סיעודי .

כמו כן, חשוב להקפיד על מספר נקודות אשר יקלו את קליטת העובד במשפחה:

הסתגלות לבני המשפחה

לא כל בן משפחה ירגיש בנוח עם העובד כבר בהתחלה. יש לתת לכל הצדדים זמן להסתגלות ולערוך תאום ציפיות בין בני המשפחה באשר לתפקידים אותם אמור העובד למלא.

חשוב להרגיש נוח

על מנת למנוע מצבים של מבוכה, מומלץ באם הדבר מתאפשר כי עובד זר גבר יטפל בגבר הסיעודי וכי עובדת זרה אישה תטפל באשה סיעודית.

תקשורת

רצוי כי העובדים הזרים המיועדים לטיפול באדם הסיעודי יהיו בעלי יכולת לתקשר עם בני הבית ועם המטופל בעברית או אנגלית.

תיאום יכולות

חשוב להתאים את יכולות המטפל אל המטופל כך אם העובד הוא גבר חסון היכול להתמודד עם נשיאה, הלבשה וקילוח של גבר סיעודי בעל ממדים חסונים.

הכנת מקום פרטי עבור המטפל

חשוב להעניק למטפל הרגשה של פרטיות בעזרת חדר או אזור ייעודי עם תנאי מחיה הולמים וסביבה נעימה.

בחרו חברה המתמחה בתחום

ולבסוף, בל נשכח: חברה המתמחה בתיווך בין משפחות לבין עובדים זרים למטרות שירותי סיעוד אשר יעניק את התמיכה, הליווי וההדרכה הנכונה ותאפשר התאקלמות מהירה, טובה ונוחה של כל הצדדים למצב החדש.

מומלצים

דילוג לתוכן