סבא וסבתא במשרה מלאה

סבא וסבתא במשרה מלאה

ילדים הם דבר מדהים ואין ספק כי המשפחה היא הדבר החשוב ביותר בחיינו. לעתים במרוץ החיים אנחנו שוכחים זאת, אך אין ספק כי המשפחה הוא המנוע של חיינו והיא הדבר שלמענו אנחנו כל כך משקיעים ויוצאים מגדרנו. אך אין ספק כי לצד המשפחה אנחנו נרצה גם להבטיח כי נפתח קריירה מצליחה. כל הורה רוצה להצליח בעבודתו להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהשאיר חותם עז על חייו. כאן בדיוק אנחנו נקלעים לבעיה והיא הלהטוט שאנו צריכים לעשות בין העבודה ובין הילדים והמשפחה. עוד לא הומצא המכשיר שיאפשר לנו להיות בשתי מקומות ועל כן אנחנו צריכים למצוא דרך להצליח בעבודה וגם לטפח משפחה. נוצר מצב שהרבה הורים בוחרים לפנות אל ההורים שלהם ולהיעזר בהם בכדי לגדל את הילדים. כך נוצר מצב חדש של סבא וסבתא במשרה מלאה של גידול הילדים.

זכרו כי גם הסבים והסבתות זקוקים לחופש

בעבר נשים היו נשארות בבית ומגדלות את הילדים ואילו האבות היו מפרנסים את המשפחה. אך כיום גם הנשים רוצות לצאת לעבוד ולפתח קריירה מצליחה וזוהי זכותן המלאה. כך תפקידם של הסבים והסבתות הוא חשוב ביותר. לא ניתן להפריז בחשיבות העזרה שאנחנו מקבלים מהסבים והסבתות ואין ספק כי הם משרתים אותנו בצורה נהדרת. אך אנחנו צריכים לזכור גם כי גיל הפנסיה הוא הזמן החופשי של הסבים והסבתות והוא הזמן שהם חיכו לו כל החיים. כחלק מכך אנחנו צריכים להבין את ההורים שלנו אם הם רוצים גם לקחת חופש ולא לבלות כל היום עם הילדים ולהקדיש להם את כל הזמן הפנוי שלהם.

אל תוותרו על זמן איכות עם הילדים

כל הורה חייב להבין כי בשום פנים ואופן אסור לו לוותר על זמן איכות עם הילדים. לא משנה כמה אתם עמוסים הילדים שלכם זקוקים לכם וההורים שלכם הם לא תחליף לכם. נסו להקדיש לפחות יום בשבוע בכדי להיות עם ההורים ובכדי לטפח את הקשר איתם. עליכם לזכור כי זמן האיכות הזה הוא הכרחי לא רק לילדכם אלא גם בשבילכם. הילדים שלנו מעניקים לנו כל כך הרבה שמחה ואנו צריכים להוקיר את הזמן הזה ולקדש אותו. מי שמוותר על זמן איכות עם הילדים מהר מאוד ישכח בשביל מה הוא חי ומהר מאוד ייקלע לקשיים אישיים רבים.

קבלו באינטרנט רעיונות מה לעשות עם הילדים

אז כיצד ניתן לשלב בין ילדים ועבודה? רוצים לשמוע על כך עוד? כנסו אל פורטל הורים צעירים או אל אתרי אינטרנט רבים הנמצאים ברשת ולמדו עוד על הנושא. האינטרנט הוא מקור עצום למידע ואתם יכולים להפיק ממנו המון. אין כמו לשמוע מניסיונם של אחרים והאתרים השונים והפורומים השונים יכולים ללמד אתכם המון על הנושא.

מומלצים

דילוג לתוכן